"bosch" címke cikkei:

Survey on the preferences for smart homes (Cikk)

Energy savings, automatic processes and security are the most convincing arguments worldwide.

A benzines és dízel technológia jövője

A benzines és dízel technológia jövője (Cikk)

A benzines és dízel technológia az elkövetkező években és a 2020 utáni időszakban is megőrzi vezető szerepét a járművek meghajtása terén, de a környezetvédelmi kihívásokra megoldást nyújtva alapvető „áthangszerelésen” mennek keresztül a fosszilis energiákat felhasználó hajtási rendszerek – a Bosch motortechnológiai prognózisa szerint.

Aki a motorháztetőnél messzebbre is tekint

Aki a motorháztetőnél messzebbre is tekint (Cikk)

A jövő mobilitásához vezető úton a Bosch már ma is komoly sikereket ér el, nem csupán műszaki, de kereskedelmi tekintetben is. A különböző technológiák és szolgáltatások szállítója három irányban keresi a fejlődés lehetőségét: olyan autózást kíván megvalósítani, amely elektromos alapú, automatizált és hálózatba kapcsolt.

Jó évkezdet (Cikk)

A Bosch igazgatótanácsának elnöke, Dr. Volkmar Denner április 29-én, a németországi Gerlingenben éves nemzetközi sajtótájékoztató keretében ismertette a vállalatcsoport eredményeit és várakozásait. A cégcsoport jól kezdte a 2015-ös évet: az első negyedévben mintegy 13 százalékkal növelte árbevételét[1], az árfolyamhatások nélkül a növekedés 5,4 százalékot tett ki.

200 mérnök és 10 gokart (Videó)

A hazai műszaki oktatás legígéretesebb diákjai csapnak össze április 18-án, szombaton, a Papp László Budapest Sportarénában a Go-Kart, Go-Bosch! már hagyományosnak tekinthető megmérettetésén.

Bosch ConnectedWorld Konferencia – 2015 (Cikk)

Az aszfaltba épített internetes érzékelők jelzik a szabad parkolóhelyeket

A hálózatba kapcsolt elektromos autó a legjobb elektromos autó

A hálózatba kapcsolt elektromos autó a legjobb elektromos autó (Cikk)

Megállíthatatlanul tör előre a járművek hajtásrendszereinek elektromossá alakítása, és ezen az éppen alacsony olajárak sem változtatnak – mondta Dr. Volkmar Denner, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának elnöke a Bochumban rendezett Car Symposiumon.

Hozzáférés startup vállalkozásoknak

Hozzáférés startup vállalkozásoknak (Cikk)

A Bosch és a Müncheni Műszaki Egyetem Innovációs és Vállalkozásalapítási Központja gyorsítóprogramot indítanak startup cégek számára. A résztvevő vállalkozások innovatív termékplatformokhoz kapnak kizárólagos hozzáférést és szakmai támogatást.

Közel 200 nyitott pozíció

Közel 200 nyitott pozíció (Cikk)

A Magyarországon 9 leányvállalattal jelen lévő Bosch-csoport 2014-ben azt tervezi, hogy tovább bővíti magyarországi munkavállalói létszámát.

Idén sem áll meg a bővítés a Boschnál

Idén sem áll meg a bővítés a Boschnál (Cikk)

Létszámbővítést tervez az idén két miskolci gyárában, Hatvanban és Budapesten is a Bosch cégcsoport, amely több állásbörzén is várja az érdeklődőket a következő hónapokban.

Budapest az európai K+F tevékenységek egyik csomópontja (Cikk)

A Bosch csoport újabb mérföldkőhöz érkezett budapesti központja építésében, és ennek alkalmából november 8-án bokrétaünnepséget szervezett. Az építkezés 18 milliárd forintos beruházásból megvalósuló második üteme 2015-ben fejeződik be. Az új központ összterülete a két főépülettel együtt csaknem 32 ezer négyzetméter. Az épületek elrendezése és a terek kialakítása a jól ismert egyetemi campusok mintáját követi.

Fékezés „igény szerint”

Fékezés „igény szerint” (Cikk)

A gépkocsik fékrendszerei egyre erősebbé váltak az elmúlt évek során, miközben az ABS és ESP technikák jelentősen fokozták a biztonságot. A fékerő növelésére szolgáló vákuumos fékrásegítők technikája azonban szinte változatlan maradt. Mindeddig csupán korlátozott lehetőség nyílt a fékezési és motorfék-fázisok alatti energia-visszatáplálásra, és a vezető pedálerejének megnövelése is csupán egyetlen előre meghatározott mértékig volt megoldható. Mostantól ez másképpen lesz.

Kiderült, mi hajtja az olasz elektromos kisautót

Kiderült, mi hajtja az olasz elektromos kisautót (Cikk)

Az olasz elektromos kisautó, Fiat 500e teljes hajtásrendszerét a Bosch szállítja. A saját fejlesztésű SMG 180/120 elektromos motornak köszönhetően a Fiat 500e 80 kilowatt teljesítménnyel szolgál, a hajtásrendszer „erőműve” pedig az az állandó gerjesztésű szinkronmotor, amely már közvetlenül az indulástól 196 newtonméter forgatónyomatékot kínál.

Energiahatékonyság most – vagy kudarc holnap

Energiahatékonyság most – vagy kudarc holnap (Cikk)

Hátrányosan hat környezetünkre, az iparra, a fogyasztókra és a társadalom egészére nézve, ha figyelmünket nem az energiahatékonyság felé fordítjuk, figyelmeztet dr. Volkmar Denner, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának elnöke. Megjegyezte: a kudarc ára magas – a sikerrel járó lehetőségek azonban óriásiak: a kisebb mértékű energiafogyasztás nemcsak a társadalom és a környezet javát szolgálja, hanem a vállalatokét is.

Milyen motor lesz autónkban 10 év múlva? (Cikk)

A Bosch bízik abban, hogy az Európai Unió gépjárműflottákra vonatkozó, kilométerenként 95 gramm szén-dioxid-kibocsátási célkitűzése műszakilag megvalósítható - hangzott el az április végi bécsi motorszimpóziumon (Vienna Motor Symposium 2013).

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek