Stratégiai megállapodást kötött a Masterplast egy nagy olasz céggel

2015. január 25., vasárnap, 16:21

Címkék: BAU_2015 építőipar masterplast

Hosszú távú, stratégiai megállapodást kötött a Masterplast Nyrt. egy dél-olaszországi központú, építőanyag gyártó- és forgalmazó nagyvállalattal az európai építőipar legjelentősebb szakkiállításán, a müncheni BAU 2015-ön.

Az olasz cég az együttműködés keretében már idén minimum 1 millió négyzetméter prémium minőségű üvegszövet hálót vásárolhat. A Masterplast további új partnerekkel készít elő megállapodásokat, melyek jól illeszkednek a társaság által tavaly év végén meghirdetett új üzleti stratégiába.

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett Masterplast Nyrt. idén harmadik alkalommal vesz részt a január 19-24. között Münchenben megrendezett BAU 2015 szakkiállításon. Az európai építőipar legjelentősebb, kétévente megrendezésre kerülő szakmai seregszemléjén több mint 2 ezer kiállító, 235 ezer látogató és 50 ezer tervező és építőipari szakember van jelen, így az egyik legjobb fórum a Masterplast számára, hogy bemutassa szigetelési termékeit és szolgáltatásait. A müncheni kiállításon a vállalat vezetői számos ígéretes tárgyalást folytattak, melyek közül kiemelkedik a jelentős dél-olaszországi építőipari gyártó- és forgalmazó vállalattal január 22-én kötött stratégiai megállapodás. Az együttműködés keretében a Masterplast már idén minimum 1 millió négyzetméter Kálon gyártott prémium minőségű üvegszövet hálót értékesít az olasz cég számára, de ez a mennyiség évről-évre tovább bővülhet.
Tibor Dávid, a Masterplast elnök-vezérigazgatója az expón folytatott tárgyalásokkal kapcsolatban kiemelte, hogy a következő hónapokban további jelentős megállapodások megkötését tervezik több nagy nyugat-európai partnerrel. Ezekkel a megállapodásokkal a Masterplast határozott lépésekkel halad a tavaly év végén megfogalmazott üzleti stratégiájának fő célja felé, hogy 2020-ra az európai szigetelőanyag-piac meghatározó szereplőjévé bővüljön. Tibor Dávid a stratégiával kapcsolatban kifejtette, hogy az üzleti fókuszt a szigetelőrendszereken belül az üvegszövetre és tetőfóliára helyezték, megtartva a társaság korábbi termékpalettáját is. Az üvegszövet azért kiemelten fontos a Masterplast számára, mert ennek a piacán rendelkezik a vállalat a legtöbb tapasztalattal, valamint szállítása gazdaságos, így megalapozhatja az exportpiacokon tervezett árbevétel-növekedést is. A termék stratégiai kiemelését szolgálja a csoport szabadkai gyáregységében 400 ezer eurós beruházással megvalósuló, évente 8 millió négyzetméter üvegszövet előállítására alkalmas új gyártósor is. A Masterplast saját gyártású és fejlesztésű termékek értékesítése mellett olyan szolgáltatásokat is nyújt, melyek lehetővé teszik, hogy a partnerek a szigetelési megoldások területén teljes körű megoldásszállítóként kezeljék, amely vevőközpontú értékesítéssel, rugalmas logisztikai megoldásokkal és magas szintű minőségmenedzsmenttel áll a piaci szereplők rendelkezésére.
A Masterplast fő piacai továbbra is Magyarország, Horvátország, Románia, Szerbia és Szlovákia, melyeken az építőanyag-piac bővülésén túlmutató növekedést tervez. A bolgár, lengyel, macedón, orosz és ukrán piacokon a vállalat tovább kívánja növelni partnerei számát, és a saját márkanevű termékek forgalmazásán kívül erősíteni kívánja jelenlétét más forgalmazók számára gyártott termékek piacán is. A vállalat a következő időszakban a legnagyobb árbevétel-növekedést Nyugat- és Dél-Európában, Észak-Afrikában, Észak-Amerikában és a Balti országokban várja.
Az exportpiacok további fejlesztése érdekében a vállalat idén két további jelentős kiállításon vesz részt: márciusban Milánóban, míg novemberben Párizsban mutatják be legújabb termékeiket és szolgáltatásaikat.

Keresés
Bejelentkezés / Regisztráció
Média Partnerek